Projectondersteuner / Junior Vastgoedmedewerker (24-40 uur)

Projectondersteuner / junior vastgoedmedewerker (24-40 uur per week)

Wij zoeken op korte termijn een projectondersteuner / junior vastgoedmedewerker die intern opgeleid wil worden tot ervaren vastgoedmedewerker / VvE beheerder.

Wie zijn wij?
Organique B.V. heeft een hecht en betrokken team met een groeiende VvE- en vastgoed portefeuille. De objecten variëren van appartementen complexen tot brandweerkazernes, scholen, voetbalstadion, sportcomplexen en zorgcomplexen. Onze klanten bestaan uit particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven. Ons werkgebied beslaat de Randstad en West-Brabant. Organique is gevestigd in Capelle a/d IJssel. Vanwege de groeiende portefeuille zijn wij op zoek naar een projectondersteuner of junior vastgoedmedewerker die wil leren en zichzelf wil ontwikkelen in het vak van VvE beheer.

De functie
Je komt te werken in een team van ervaren collega’s, geen dag is bij ons hetzelfde. De gebouwen van onze opdrachtgevers zijn alles behalve standaard. Je verricht alle voorkomende werkzaamheden voor een diversiteit aan opdrachtgevers. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • alle voorkomende communicatie via e-mail, telefoon en persoonlijk met de leden van verenigingen, bestuur en onderhoudspartijen. Je bouwt aan een langdurige samenwerking met de opdrachtgever;
  • voorbereiden, voorzitten en notuleren van vergaderingen zowel overdag als
    ‘s avonds;
  • aannemen van onderhoudsmeldingen en deze uitzetten bij de juiste onderhoudspartijen;
  • inkoopcontracten beheren en gesprekken voeren met leveranciers;
  • regelmatig bezoeken van panden die in beheer zijn en weten wat er speelt.

Functie-eisen

  • minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • kennis van MS Office Pakket;
  • volg je nog een opleiding, werken naast school is bij ons ook een mogelijkheid, neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Onderstaande functie-eisen zijn een pré:

  • opleiding Vastgoed, Facility management, Office management;
  • ervaring bij vastgoedorganisaties;
  • ervaring in de facilitaire dienstverlening.

Competenties:
Om bovenstaande functie goed uit te kunnen voeren beschik jij over onderstaande competenties:

  • dienstverlenende en betrokken instelling.
  • oplossingsgericht;
  • communicatief vaardig;
  • je vindt organiseren en coördineren leuk;
  • je neemt initiatief en kan zelfstandig en gestructureerd werken.

Wat bieden wij?

  • 24-40 uur per week;
  • de uitdaging om met elkaar een bedrijf te laten groeien;
  • afwisseling in werkzaamheden en een open werksfeer met de mogelijkheid van een goede balans tussen werk en privé;

Ben jij iemand die met ons de groei aandurft? Neem dan contact met ons op via
085 – 019 01 20 of stuur een e-mail met je curriculum vitae en een motivatiebrief in PDF of Word naar info@organiquebv.nl