VvE Beheerder (32-40 uur)
Wat ga je doen als VvE Beheerder
In deze rol werk je nauw samen met ervaren collega’s binnen een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. De gebouwen die zij beheren zijn allesbehalve standaard en vragen om een creatieve en flexibele aanpak. Je bent verantwoordelijk voor een breed takenpakket en het onderhouden van langdurige relaties met opdrachtgevers en leveranciers.
- Voeren van alle communicatie (e-mail, telefoon en persoonlijk) met leden, besturen en onderhoudspartijen en het opbouwen van langdurige samenwerkingen met opdrachtgevers;
- VvE adviseren op basis van een MJOP welke dotatie aangehouden moet worden;
- Voorbereiden, voorzitten en notuleren van vergaderingen, veelal overdag maar ook ’s avonds;
- Behandelen van onderhoudsmeldingen en coördineren van de opvolging bij onderhoudspartijen;
- Onderhandelen, beheren en evalueren van inkoopcontracten met leveranciers;
- Afrekenen van servicekosten van zowel eigenaren als gebruikers;
- Opstellen van financieel jaarverslagen van VvE’s;
- Regelmatig bezoeken van panden onder beheer en op de hoogte blijven van lopende zaken;
- Onderhoudscontracten controleren op inhoud en voorwaarden;
- Wet- en regelgeving in de gaten houden.
Referentieprojecten op aanvraag
Functie eisen voor VvE Beheerder
- Minimaal Mbo+ werk- en denkniveau;
- Relevante opleiding in vastgoedbeheer of facilitaire dienstverlening;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Ervaring met het MS Office Pakket;
- Organisatorische vaardigheden en in staat om werkzaamheden te plannen en prioriteren;
- In het bezit van een rijbewijs;
- Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Ervaring in VvE-beheer, vastgoedorganisaties of facilitaire dienstverlening is een pré.
Competenties
Om succesvol te zijn in deze functie, beschik je over de volgende eigenschappen:
- Dienstverlenend en betrokken;
- Oplossingsgericht;
- Communicatief sterk, flexibel in het schakelen tussen verschillende gesprekspartners, en overtuigend in woord en geschrift;
- Georganiseerd en coördinerend sterk;
- Initiatiefnemend, zelfstandig en gestructureerd in je werk.
Bedrijfsprofiel
Organique B.V. is een betrokken organisatie met een hecht team en een groeiende portefeuille in VvE-beheer en vastgoedbeheer. De huidige portefeuille omvat ca. 80 VvE’s. De objecten variëren van appartementencomplexen tot unieke locaties zoals brandweerkazernes, scholen, voetbalstadion, sportcomplexen en zorginstellingen. Organique werkt voor een divers klantenbestand, bestaande uit particulieren, overheidsinstellingen en bedrijven. Het werkgebied beslaat de Randstad en West-Brabant, en het kantoor is gevestigd in Capelle aan den IJssel. Vanwege de uitbreiding van de VvE-portefeuille zijn zij op zoek naar een VvE-beheerder die zich verder wil verdiepen in het vakgebied.
Arbeidsvoorwaarden
- Een marktconform salaris;
- Vakantiegeld 8%;
- Mogelijkheden voor verdieping en verbreding van je vakkennis;
- Een dienstverband van 32 tot 40 uur per week;
- Een uitdagende werkomgeving in een familiaire sfeer;
- Variatie in werkzaamheden;
- Ruimte voor een goede werk-privébalans.
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin je volop aandacht kunt besteden aan je VvE’s, wilt werken bij een sterke regionale werkgever, en/of de kans krijgt om in de toekomst toe te treden als partner?
Meer weten?
Organique levert maatwerk in VvE & vastgoedbeheer, secretariële diensten en projectmanagement.
Neem contact (https://www.organiquebv.nl) met ons op en we nemen uw mogelijkheden graag met u door.
Facebook: www.facebook.com/organiquebv?fref=ts
Linked In: www.linkedin.com/company/organique-bv (http://www.linkedin.com/company/organique-bv)
Organique B.V. | Postbus 34 117 | 3005 GC Rotterdam
085 – 0190 120 | info@organiquebv.nl (mailto:info@organiquebv.nl) | www.organiquebv.nl
VvE & Zorg? Onze zorg!
Naarmate mensen ouder worden en gezondheidsklachten toenemen, hebben zij steeds meer zorg nodig. Door de scheiding van wonen en zorg blijven mensen tegenwoordig langer thuis wonen. Professionele zorg in de eigen omgeving is duur en daarom niet voor iedere appartementseigenaar betaalbaar. Zou het niet fijn zijn als de VvE kan zorgen voor de inkoop van faciliteiten die betaalbare zorg aan huis makkelijker maken? Organique maakt het mogelijk.
Zorginstellingen en particuliere appartementseigenaren worstelen met de inkoop van passende zorg. Hersenen worden gekraakt over hoe kleinschalig en relatief goedkoop zorg kan worden ingekocht. Onnodig ingewikkeld, want bestaande organisaties als VvE’s zijn onder beheer van Organique prima inzetbaar voor gezamenlijke inkoop van faciliteiten die betaalbare zorg aan huis mogelijk maken. Denkt u maar aan een soort serviceflat 2.0.
Waarom Organique VvE- en zorgbeheer?
- Expertise op het gebied van VvE-beheer en inkoopcoördinatie in de zorg
- Ruime ervaring in verhuurbeheer voor zorginstellingen
- Goedkopere zorg op kleine schaal dankzij gezamenlijke inkoop
- Geen nieuwe organisatie, maar implementatie in de bestaande infrastructuur
- Passende zorg in de eigen omgeving voor mensen met een kleinere portemonnee
- Ondersteuning op maat van deskundige professionals
Meer weten?
Organique levert maatwerk in VvE & vastgoedbeheer, secretariële diensten en projectmanagement.
Neem contact (https://www.organiquebv.nl) met ons op en we nemen uw mogelijkheden graag met u door.
Facebook: www.facebook.com/organiquebv?fref=ts
Linked In: www.linkedin.com/company/organique-bv (http://www.linkedin.com/company/organique-bv)
Organique B.V. | Postbus 34 117 | 3005 GC Rotterdam
085 – 0190 120 | info@organiquebv.nl (mailto:info@organiquebv.nl) | www.organiquebv.nl