Secretariële ondersteuning door professionals

Secretaresse gezocht? Organique maakt van uw proces, onze zorg

Uw secretariaat is het visitekaartje en de database van uw organisatie. Een efficiënt ingericht secretariaat biedt een stevige basis voor een goede bedrijfsvoering. Secretariële ondersteuning inschakelen kan om meerdere redenen ineens een grote wens zijn.

Wat de waarde van secretariële ondersteuning is merkt u pas wanneer u zonder zit. Organique maakt van uw proces, onze zorg. Met secretariële diensten die u tijdelijk of voor langere termijn afneemt komt u bovendien weer toe aan uw eigen taken. Want zo kan het gaan: uw bedrijf begint dusdanig te groeien dat steeds meer tijd gaat zitten in randzaken. Of uw vaste medewerker is in blijde verwachting. Met flexibele secretariële diensten van Organique komt u toe aan uw core business. Ondertussen blijft u uitstekend bereikbaar en kunt u snel vinden wat u zoekt.

Secretariële diensten op alle terreinen

Goed uitgevoerde secretariële diensten dragen bij aan een fijn werkklimaat voor uw medewerkers en het vergroot de klanttevredenheid. Dat wilt u toch ook? Dit is wat wij allemaal kunnen:

  • Notuleerservice (objectiviteit gegarandeerd)
  • Telefoonservice
  • Mail beantwoorden
  • Relatiebeheer
  • Agendabeheer (van simpel tot complex)
  • Lichte financiële administratie
  • Schriftelijke communicatie
  • Facilitaire ondersteuning
  • Verzorgen zakenreizen en events

Onze medewerker kan deze taken op locatie maar indien gewenst ook op afstand uitvoeren.

Secretariële ondersteuning proactief invullen

Met een proactieve en flexibele werkhouding passen onze medewerkers zonder moeite in uw organisatie. Ze stellen vragen, kaderen en schakelen snel zodat er direct een beeld is van hoe de taken ingevuld moeten worden. We leren u en uw doelgroep in mum van tijd kennen. Mocht het wenselijk zijn om zelf iemand in dienst te nemen, dan kan Organique daar goed in assisteren. Wij bieden ondersteuning op het gebied van werving en selectie van facilitair-, vastgoed- en secretarieel personeel op diverse niveaus, van telefoniste tot receptie, van office manager tot personal assistent.